
Od innowacji produktowych do pozytywnego doświadczenia klienta – wywiad wideo
📣 Rozmowy o transformacji. Goście prof. Witolda Orłowskiego 💡 Izabela Karolczyk-Szafrańska, CMO w Integer.pl o customer experience i innowacjach produktowych
Czy to poprzez email, mobile, web czy social – firmy, które z sukcesem wdrażają Customer Journeys, czerpią korzyści w postaci wyższej satysfakcji klientów i wzrostu w ROI oraz poleceń.
Z drugiej strony marketerzy, którzy skupiają się na na generowaniu leadów oraz konwersji kwalifikowanych leadów na sprzedaż, szukają sposobów na tworzenie angażujących programów, które pozwolą im na identyfikowanie potencjalnych klientów, lepsze wykorzystanie content marketingu i doprowadzenie cyklu zarządzania leadami do konkretnych, zamkniętych okazji sprzedażowych.
Nasze działania opieramy na nowoczesnych technologiach w zakresie marketing automation - Salesforce, SAP Hybris i Oracle, podchodząc do zagadnienia w sposób całościowy i wspierając marketerów od strategii do wdrożenia.
Kompleksowo wesprzemy Twoją firmę, począwszy od projektowania doświadczeń, tworzenia customer journeys, poprzez przełożenie insightów i celów biznesowych na strategię digital, aż do wdrożenia wiodących rozwiązań i platform, projektowania kampanii, integracji systemów i szkoleń użytkowników.
📣 Rozmowy o transformacji. Goście prof. Witolda Orłowskiego 💡 Izabela Karolczyk-Szafrańska, CMO w Integer.pl o customer experience i innowacjach produktowych
Rola programów lojalnościowych w handlu detalicznym postCOVID☛ Sprawdź co zrobić by program lojalnościowy był skuteczny?
Integralną częścią pakietu biznesowego SAP S/4HANA jest rekomendowana przez producenta metodyka SAP Activate. Czym się charakteryzuje i czy może efektywnie pomóc niezależnie od obranego scenariusza?
Dzięki zaproponowanemu rozwiązaniu, klient porzucił silosową kulturę pracy na rzecz wdrożonego Salesforce Marketing Cloud i strategii eCRM.