Marketing automation - Automatyzacja marketingu

Przyszłość firm ukierunkowanych na konsumentów jest zależna od umiejętnego stworzenia wartościowej komunikacji 1:1 i dostarczania właściwej treści do właściwej osoby we właściwym czasie i kanale

Czy to poprzez email, mobile, web czy social – firmy, które z sukcesem wdrażają Customer Journeys, czerpią korzyści w postaci wyższej satysfakcji klientów i wzrostu w ROI oraz poleceń. 

Z drugiej strony marketerzy, którzy skupiają się na na generowaniu leadów oraz konwersji kwalifikowanych leadów na sprzedaż, szukają sposobów na tworzenie angażujących programów, które pozwolą im na identyfikowanie potencjalnych klientów, lepsze wykorzystanie content marketingu i doprowadzenie cyklu zarządzania leadami do konkretnych, zamkniętych okazji sprzedażowych.

W PwC łączymy wyjątkowe umiejętności doradcze z ponad 10-letnim doświadczeniem we wdrożeniach systemów z obszaru CRM i Customer Experience

Nasze działania opieramy na nowoczesnych technologiach w zakresie marketing automation - Salesforce, SAP Hybris i Oracle, podchodząc do zagadnienia w sposób całościowy i wspierając marketerów od strategii do wdrożenia.  

Kompleksowo wesprzemy Twoją firmę, począwszy od projektowania doświadczeń, tworzenia customer journeys, poprzez przełożenie insightów i celów biznesowych na strategię digital, aż do wdrożenia wiodących rozwiązań i platform, projektowania kampanii, integracji systemów i szkoleń użytkowników.


Pomożemy Ci odpowiedzieć na następujące wyzwania, związane z marketing automation:

  • Jak mogę zwiększyć ROI z moich aktywności marketingowych?
  • Jak poznać lepiej klientów, zbierać i analizować dane na ich temat i podejmować decyzje?
  • Jak mogę dostarczać spersonalizowane wiadomości do właściwych Klientów we właściwym czasie i we właściwy sposób?
  • Jak mogę efektywnie mierzyć skuteczność moich działań marketingowych?


Technologie wspierające

Salesforce Marketing Cloud

Marketing Cloud to platforma, dzięki której możliwe jest utworzenie dopasowanych, spersonalizowanych ścieżek klientów w różnych kanałach i na różnych urządzeniach. Marketer, używając Marketing Cloud dostarcza właściwy komunikat we właściwym czasie w każdym etapie cyklu życia konkretnego klienta. Dodatkowymi funkcjonalnościami usprawniającymi pracę są: consumer journey management, personalizacja w kanałach: email, mobile, social i www, funkcje reklamowe, kreacja i zarządzanie treściami oraz analiza danych. Wszystkie interakcje klienta z marką i jego zaangażowanie są na bieżąco monitorowane, co przyczynia się do wzrostu efektywności działań marketingowych.

Chcesz zrozumieć, przeanalizować i przewidzieć zachowania swoich klientów? Dowiedz się więcej o doświadczeniu PwC w tym obszarze i porozmawiaj z naszym ekspertem:

Dowiedz się więcej

SAP Hybris Marketing

SAP Hybris Marketing pozwala zarządzać działaniami marketingowymi i relacjami z klientami. Dzięki integracji danych ze wszystkich kanałów online i offline daje możliwość wykorzystania aktualnych danych o użytkownikach i dotarcia do wybranych segmentów odbiorców komunikacji marketingowej. Nieograniczone możliwości analizy zapewniają nie tylko dokładne raportowanie, ale i korzystanie z analityki predykcyjnej, dzięki której możliwe jest wzmacnianie zaangażowania klientów i zwiększanie sprzedaży produktów i usług.

Dowiedz się więcej o doświadczeniu PwC w tym obszarze i porozmawiaj z naszym ekspertem:

Skontaktuj się

Oracle Marketing Cloud

Oracle Marketing Cloud to ekosystem narzędzi wspomagający działania marketingowe. Pozwala na łączenie i wielokanałową analizę danych, efektywne prowadzenie najbardziej rozbudowanych kampanii tworzących unikalne doświadczenia nawet jednostkowego klienta, a także podsumowanie wysiłków włożonych w budowanie obecności i generowanie leadów sprzedażowych. Zespół PwC może pomóc Ci osiągnąć cele zarówno z zakresu digitalizacji, jak i budowania strategii rozwoju biznesu.

Dowiedz się więcej o doświadczeniu PwC w tym obszarze i porozmawiaj z naszym ekspertem:

Skontaktuj się

ClickDimensions

ClickDimensions to kompleksowe rozwiązanie Email Marketing i Marketing Automation, które pozwala tworzyć kampanie mailingowe, ankiety, formularze oraz prowadzić lead scoring. Dzięki funkcjonalności opartej na platformie Dynamics 365 Click Dimensions daje możliwość monitorowania leadów od momentu pierwszej intetrakcji po finalizację tranzakcji w przyszłości.

Dowiedz się więcej o doświadczeniu PwC w tym obszarze i porozmawiaj z naszym ekspertem:

Skontaktuj się

Skontaktuj się z nami

Szymon Chodkowski
Director, Digital Practice
Tel.: +48 572 729 519
Email

Obserwuj nas