PwC Retail Platform zawiera tworzone przez ekspertów PwC Polska unikalne treści dotyczące szeroko rozumianej transformacji biznesu w kontekście najnowszych trendów rynkowych oraz zmieniającego się otoczenia.

Dostrzegając potrzebę podejścia kompleksowego do zagadnień biznesowych materiały ukazują dane zagadnienie z trzech różnych perspektyw: konsumenta, organizacji i operacji oraz regulacji. Celem naszej platformy jest dostarczenie osobom z rynku FMCG i handlu detalicznego porcji wartościowych informacji pomocnych w codziennej pracy.

Odcinek 16: Technologia i chmura

Tematem szesnastego odcinka jest technologia i chmura. Eksperci PwC przedstawiają w nim m.in. rynek sklepów autonomicznych, przyglądają się wykorzystaniem voicebotów i chatbotów w biznesie, a także chmury w rozwiązaniach podatkowych. Dowiemy się także jak w praktyce stać się firmą działającą w oparciu o dane oraz w jaki sposób możemy uzyskać ulgę na robotyzację zgodnie z nowymi wytycznymi związanymi z Polskim Ładem.

Artykuły:

Katarzyna Dorsey, założycielka i CEO YOSH.AI jest gościem Marka Młyńca, Partnera PwC Polska odpowiedzialnego za obszar Doradztwa Technologicznego. Rozmawiają o automatyzacji komunikacji między firmami, a użytkownikami ostatecznymi, korzyściach i ryzykach płynących z tego typu rozwiązań, a także o najczęściej automatyzowanych procesach wpływających korzystnie na wskaźnik Customer Experience klientów sieci retail. Dowiemy się także jakie bariery powodują, że firmy zwlekają z implementacją gotowych rozwiązań takich jak voiceboty czy chatboty, opartych na sztucznej inteligencji.

Komentarze:

Radosław Pidzik
Retail Industry Director, CEE
at Microsoft

Ostatnie dwa lata pokazały, że branża handlu detalicznego wymaga odpowiedniej współpracy, aby spełniać przyszłe potrzeby konsumentów. Wraz ze zróżnicowaniem zachowań i przyzwyczajeń zakupowych konsumentów, ciągłymi ograniczeniami łańcuchów dostaw oraz poważnym niedoborem pracowników, pojawiła się nowa rzeczywistość. Wymaga ona od detalistów przyspieszenia działań cyfrowych, dostosowania łańcuchów dostaw poprzez przewidywanie popytu oraz wsparcia prawdziwych bohaterów tej branży, czyli pracowników pierwszego kontaktu. Czytaj dalej.

Remigiusz Wojciechowski
Dyrektor departamentu Inicjatyw i Projektów Technologicznych
CCC

Krystian Hatała
Head of Data and Analytics Platform
CCC

Monetyzacja danych - słowo klucz, ale też punkt wyjścia. To właśnie ona nadaje realny sens i pokazuje jak duży potencjał drzemie w wykorzystaniu analityki w transformacji procesów biznesowych. Czytaj dalej.

 

PwC Retail Platform

 
 

Skontaktuj się z nami

Krzysztof Badowski

Krzysztof Badowski

Partner, Strategy&, PwC Polska

Tel.: +48 608 333 277

Agnieszka Ostaszewska

Agnieszka Ostaszewska

Partner, Assurance Leader, PwC Polska

Tel.: +48 502 184 348

Mieczysław Gonta

Mieczysław Gonta

Partner, PwC Polska

Tel.: +48 502 184 907

Michał Gójski

Michał Gójski

Partner, Deals, PwC Polska

Tel.: +48 502 184 884

Obserwuj nas