{{item.title}}
{{item.text}}
{{item.title}}
{{item.text}}
PwC Retail Platform zawiera tworzone przez ekspertów PwC Polska unikalne treści dotyczące szeroko rozumianej transformacji biznesu w kontekście najnowszych trendów rynkowych oraz zmieniającego się otoczenia.
Dostrzegając potrzebę podejścia kompleksowego do zagadnień biznesowych materiały ukazują dane zagadnienie z trzech różnych perspektyw: konsumenta, organizacji i operacji oraz regulacji. Celem naszej platformy jest dostarczenie osobom z rynku FMCG i handlu detalicznego porcji wartościowych informacji pomocnych w codziennej pracy.
Tematem dwudziestego odcinka jest szeroko pojęte ESG. Eksperci PwC oraz goście specjalni odpowiedzieli na pytania: Jak włączyć bioróżnorodność do swoich procesów ERM? Co grozi za publikowanie błędnych zapewnień prośrodowiskowych? Kogo obejmie nowa dyrektywa CSRD? Zapraszamy do lektury.
Anna Kurnatowska
Country Director
Too Good To Go
ESG to skrót, który zdążył narobić sporo hałasu w biznesowym świecie. To dość rewolucyjne podejście do prowadzenia firmy z perspektywy szerszego spojrzenia na interesariuszy. W założeniu ma doprowadzić do sytuacji, w której dany biznes jest dobry dla szerszego grona podmiotów — firm, społeczności i środowiska. To zasadnicza zmiana i odwrócenie się od klasycznego pojmowania kapitalizmu jako drogi do maksymalizacji zysków jako głównego celu. Taka rewolucja wywołuje duży niepokój wśród ludzi zarządzających firmami, którzy nie wiedzą jak to nowe podejście wpłynie na ich organizację. W skrócie: czy firma przetrwa i będzie dalej zdolna do rozwoju. Niepokój ten, mimo że zrozumiały, w naszej opinii jest niepotrzebny.Czytaj dalej.
Oliwia Tran
Kierownik ds. sustainability
Grupa Żywiec
Obserwujemy na rynku następujące trendy: pogoń za zieloną energią, Clean label i Green Label oraz zamykanie obiegów i walka z odpadami z tworzyw sztucznych...Czytaj dalej.