{{item.title}}
{{item.text}}
{{item.title}}
{{item.text}}
PwC Retail Platform zawiera tworzone przez ekspertów PwC Polska unikalne treści dotyczące szeroko rozumianej transformacji biznesu w kontekście najnowszych trendów rynkowych oraz zmieniającego się otoczenia.
Dostrzegając potrzebę podejścia kompleksowego do zagadnień biznesowych materiały ukazują dane zagadnienie z trzech różnych perspektyw: konsumenta, organizacji i operacji oraz regulacji. Celem naszej platformy jest dostarczenie osobom z rynku FMCG i handlu detalicznego porcji wartościowych informacji pomocnych w codziennej pracy.
Jakie są kluczowe czynniki sukcesu biznesowego w 2024 roku? Co może być największym wyzwaniem dla młodych startupów? Dowiedz się od ekspertów PwC Polska oraz gości specjalnych.
Playback of this video is not currently available
Jacek Szlendak
CEO & Board Member
Health Labs Care
Rynek suplementów diety jest dziś wart prawie 8 miliardów złotych. Jak zatem przebić się w gąszczu firm oferujących produkty za kilkanaście złotych, które dostępne są nie tylko w aptekach, ale na każdej stacji benzynowej czy supermarkecie? Zwłaszcza oferując produkty premium, które kosztują znacznie więcej? Odpowiedź zna Health Labs Care - polska marka, która wzniosła się na wyżyny wśród start-upów i konsekwentnie zwiększa swoją sprzedaż. Czytaj dalej.
Bartek Sobota
Co-founder Petsy.pl
Michał Wojewoda
Co-founder Petsy.pl
Polacy kochają czworonogi. W naszych domach żyje około 8 mln psów i tyle samo kotów. Ilościowo jesteśmy czwartym największym rynkiem w Europie, choć wcale nie brakuje nam wiele do lidera - Niemiec, gdzie żyje łącznie 22 mln pupili. Stopniowo zmieniamy również, podążając za trendami zachodnimi, sposób w jaki postrzegamy nasze zwierzęta – coraz częściej nie stanowią tylko towarzysza i przyjaciela, ale często są traktowane jak pełnoprawni członkowie rodziny – w skrócie, zarówno w Polsce jak i na świecie, mamy do czynienia z ogólnym megatrendem humanizacji zwierząt. Czytaj dalej.