Centrum Usług Wspólnych (Shared Service Centre, SSC) oraz Outsourcing Procesów Biznesowych (Business Process Outsourcing, BPO) – wykorzystanie potencjału oferowanego przez te modele usługowe utrzymuje się jako istotny trend na globalnym rynku. Posiadanie Centrum Usług Wspólnych jest źródłem wielu korzyści, takich jak obniżenie kosztów, ciągła poprawa jakości usług oraz lepsza organizacja kontroli wewnętrznej.
Europa Środkowo-Wschodnia jest najchętniej wybieranym regionem dla inwestycji SSC i BPO (Business Process Outsourcing). Wynika to z dostępności wysoko wykwalifikowanej kadry oraz kompleksowego systemu wsparcia inwestycji w takich krajach jak Polska, Węgry, Rumunia i Czechy.
Wchodząc w etap większej dojrzałości, wiele organizacji decyduje się na przeniesienie do Centrum Usług Wspólnych tak zaawansowanych procesów, jak np. działalność badawcza, rozwój produktów, cyberbezpieczeństwo, czy obsługa prawno-podatkowa. Najlepsze Centrum Usług Wspólnych potrafi aktywnie wykorzystać najnowsze technologie, takie jak robotyzacja procesów (RPA), aby zaoferować jeszcze wyższy poziom obsługi. Centrum Usług Wspólnych przekształca się w Globalnego Dostawcę Procesów Biznesowych (Global Business Services) oraz w Centrum Doskonałości (Center of Excellence), stając się partnerem strategicznym w działalności biznesowej organizacji.
Wspieramy klientów przy pokonywaniu następujących trudności:
Zidentyfikowane obszary ryzyka:
Doradzimy Ci jak zidentyfikować i uniknąć następujących zagrożeń:
Ryzyko związane z zasobami ludzkimi, które należy uwzględnić:
Niedociągnięcia technologiczne, których należy unikać: