Dopiero szczegółowa wiedza o rzeczywistych przebiegach procesów w organizacji daje możliwość pełnej oceny ich efektywności, jakości, zgodności z przyjętymi zasadami oraz identyfikacji anomalii i potencjalnych działań o charakterze nadużyć.
Bez względu na to, czy bierzemy pod uwagę procesy zakupowe, sprzedażowe, finansowe czy produkcyjne, prawie zawsze występuje przepaść pomiędzy formalnymi procedurami a tym, jak procesy przebiegają w rzeczywistości.
Identyfikacja i zrozumienie przyczyn występowania odstępstw jest niezbędne, aby poprawić efektywność operacyjną i wydajność firmy.
Jest wiele przyczyn takiego stanu rzeczy:
Analizujemy procesy w oparciu o kompleksowe i całościowe spojrzenie na dane pozyskane bezpośrednio z systemów IT organizacji. Dzięki temu odzwierciedlamy faktyczną realizację procesów i poszczególnych aktywności oraz dajemy możliwość oceny głównych wskaźników efektywnościowych.
Partner, Cybersecurity & Privacy CEE Leader, PwC Central and Eastern Europe
Tel.: +48 502 184 157