Dopiero szczegółowa wiedza o rzeczywistych przebiegach procesów w organizacji daje możliwość pełnej oceny ich efektywności, jakości, zgodności z przyjętymi zasadami oraz identyfikacji anomalii i potencjalnych działań o charakterze nadużyć.
Playback of this video is not currently available
Bez względu na to, czy bierzemy pod uwagę procesy zakupowe, sprzedażowe, finansowe czy produkcyjne, prawie zawsze występuje przepaść pomiędzy formalnymi procedurami a tym, jak procesy przebiegają w rzeczywistości.
Identyfikacja i zrozumienie przyczyn występowania odstępstw jest niezbędne, aby poprawić efektywność operacyjną i wydajność firmy.
Jest wiele przyczyn takiego stanu rzeczy:
Analizujemy procesy w oparciu o kompleksowe i całościowe spojrzenie na dane pozyskane bezpośrednio z systemów IT organizacji. Dzięki temu odzwierciedlamy faktyczną realizację procesów i poszczególnych aktywności oraz dajemy możliwość oceny głównych wskaźników efektywnościowych.
Partner, Cybersecurity & Privacy CEE Leader, PwC Central and Eastern Europe
Tel.: +48 502 184 157