Skip to content Skip to footer
Search

Loading Results

Webinarium

Digitalizacja ewidencji akcyzowych

Nowe wymagania prawno-techniczne od 1 stycznia 2023 r.

20.06.2022

10:00

W marcu 2021 roku Sejm przyjął nowelizację ustawy akcyzowej, zakładającą wprowadzenie obowiązku prowadzenia ewidencji akcyzowych wyłącznie w wersji elektronicznej od dnia 1 stycznia 2022 r. Finalnie termin wdrożenia został przesunięty na 1 stycznia 2023 r, co oznacza że do końca tego roku wszystkie wersje papierowe ewidencji powinny zostać zastąpione wersją elektroniczną. Brak prowadzenia ewidencji akcyzowej w wymaganej formie może skutkować powstaniem odpowiedzialności karnoskarbowej.

Zapraszamy do obejrzenia nagrania z webinarium, podczas którego eksperci PwC omówili nowe obowiązki dotyczące digitalizacji ewidencji akcyzowych oraz powiedzieli jak się na nie przygotować.

Agenda spotkania

 

  1. Digitalizacja w akcyzie;
  2. Podmioty obowiązane do prowadzenia ewidencji akcyzowych;
  3. Wymagania prawne i techniczne dla ewidencji akcyzowych w formie elektronicznej;
  4. Jak przygotować się do nadchodzących zmian?

 

Prowadzący

Tomasz M. Orłowski

Menedżer w Zespole Akcyzowym, PwC

Przemysław Januchta

Starszy Konsultant w Zespole Akcyzowym, PwC

Informacje dodatkowe

Udział w webinarium jest bezpłatny. 

Liczba miejsc ograniczona. PwC zastrzega sobie prawo do selekcji zgłoszeń i odmowy przyjęcia zgłoszenia, szczególnie w przypadku rejestracji osób reprezentujących podmioty prowadzące działalność konkurencyjną.

Skontaktuj się z nami

 Tomasz Orłowski

Tomasz Orłowski

Menedżer, PwC Polska

Tel.: +48 519 504 890

Przemysław Januchta

Przemysław Januchta

Starszy Konsultant, PwC Polska

Tel.: + 48 519 504 821

Obserwuj nas