Przenoszenie funkcji wsparcia do wyspecjalizowanych partnerów zewnętrznych albo tworzenie własnych centrów usług wspólnych stało się powszechnym modelem biznesowym.
Centrum Usług Wspólnych przekształca się w Globalnego Dostawcę Usług Biznesowych (Global Business Services) i staje się strategicznym partnerem, głęboko zakorzenionym w organizacji.
Nie tylko największe korporacje, ale także firmy działające na poziomie regionalnym, a nawet krajowym, poszukują oszczędności, optymalizacji procesów i przejrzystości, które można osiągnąć w centrach SSC/outsourcingowych.
Samo obniżanie kosztów przestało być wyłącznym celem lub przedmiotem zainteresowania; najlepsze w swojej klasie Centrum Usług Wspólnych całościowo wspiera zoptymalizowane procesy i tworzy wartości poprzez dostarczanie kompleksowych usług.
Podczas szkolenia Eksperci PwC podzielą się z Państwem głównymi obserwacjami dotyczącymi:
Udział w webinarium jest bezpłatny.
PwC zastrzega sobie prawo do selekcji zgłoszeń i odmowy przyjęcia zgłoszenia, szczególnie w przypadku rejestracji osób reprezentujących podmioty prowadzące działalność konkurencyjną.
Adam Jamioł
Partner PwC
Gerard Karp
Dyrektor PwC
Krzysztof Kamieniak
Starszy Menedżer PwC