Transformacja biznesu

Budowanie pewności w zmiennych czasach

Żyjemy w zmiennej, niepewnej i złożonej rzeczywistości. Wymaga ona stałej obserwacji i wsłuchiwania się w sygnały zmian, które wpływają na zachowania naszych pracowników, partnerów biznesowych i konsumentów. W tak dynamicznym otoczeniu kluczem do sukcesu jest elastyczność i umiejętność zwinnego dostosowywania się.

Aby to osiągnąć musisz działać w oparciu o realną wiedzę, a nie domysły. Kluczowe jest więc zbieranie i właściwe analizowanie danych. Świadome działania biznesowe oparte na wyciągniętych wnioskach pozwolą Twojej firmie osiągać przewagę konkurencyjną bez względu na zmieniające się otoczenie.

loading-player

Playback of this video is not currently available

Skoncentruj swoje działania na trzech kluczowych obszarach, aby przygotować organizację do zwinnego i pewnego działania w przyszłości. Sprawdź co kryje się pod każdym z nich:

Aktywizacja konsumenta Wzmocnienie kanałów cyfrowych Efektywność operacyjna

Transformacja biznesu opiera się na danych i technologii, które wspierają gotowość organizacji do działania w zmienionych warunkach. Jednak nie zakończy się ona sukcesem bez dokonania zmiany w kulturze organizacyjnej, a także odpowiedniego zaadresowania różnego rodzaju ryzyk.

Polityka cenowa i promocyjna Lojalność / retencja / aktywacja Półka sklepowa - strategie produktowe Marketing automation Marketing cyfrowy Aktywizacja konsumenta Ścieżka klienta (Customer Journey) i analityka jego potrzeb Narzędzia i aplikacje usprawniające sprzedaż i obsługę klienta Centralizacja / integracja łańcucha dostaw
E-commerce (UX, CX) Centralizacja / integracja łańcucha dostaw Marketing automation Marketing cyfrowy Wzmocnienie kanałów cyfrowych Alternatywne opcje zakupów Narzędzia i aplikacje usprawniające sprzedaż i obsługę klienta Obsługa logistyczna w kanałach cyfrowych
Optymalizacja sprzedaży Definicja i mapa idealnych lokalizacji placówek Strategia ekspansji sieci Obsługa logistyczna w kanałach cyfrowych Modelowanie łańcuchów dostaw Outsourcing procesów i technologii oraz utrzymanie i zarządzanie (managed services) Analizy danych / dashboardy Process Intelligence Efektywność operacyjna Wsparcie narzędziowe: wyceny produktów i usług, narzędzia do modelowania finansowego Optymalizacja procesów podatkowych i finansowych Systemy ERP Cyfrowy compliance

Dowiedz się jak budować pewność w zmiennych czasach:

{{filterContent.facetedTitle}}

{{contentList.loadingText}}

Skontaktuj się z nami

Mariusz  Dziurdzia

Mariusz Dziurdzia

Partner, finanse i transformacja biznesu, PwC Polska

Tel.: +48 502 184 117

Przemysław Paprotny

Przemysław Paprotny

Partner, PwC Polska

Tel.: +48 502 184 766

Ewelina Niewińska

Ewelina Niewińska

Dyrektor Działu Marketingu, Komunikacji i Rozwoju Biznesu, PwC Polska

Tel.: +48 519 506 521

Obserwuj nas