Analiza potrzeb

Wiemy, że podstawą dobrego produktu jest budowanie go w oparciu o obecne postawy, przywzyczajenia i emocje użytkownika.

Z nami zyskujesz

Poznajesz konkurencję i miejsce na innowacje

Według badań rynkowych przedsiębiorcy świadomi znaczenia User Experience osiągają lepsze wyniki finansowe niż konkurenci.

Odpowiadasz na realne potrzeby i zachowania użytkowników

Dobry design skutecznie łączy potrzeby użytkowników z technologią, wykonalnością i rentownością.


 

Skutecznie budujesz przywiązanie klientów do swojej marki

Większość użytkowników ceniących markę/produkt jest w stanie przejść do konkurencji już po kilku złych doświadczeniach.

Użytkownicy, którzy rezygnują z korzystania
z produktu po kilku złych doświadczeniach


 


 

Niwelujesz ryzyko stworzenia produktu, który nie zadowoli odbiorców

Nie znajduj klientów dla produktu. Stwórz produkt, którego potrzebują Twoi klienci.


 


 

Unikasz wynikających z niezadowolenia kosztów utraty klienta

Na całym świecie niski poziom zadowolenia klienta kosztuje biznes miliardy dolarów rocznie. Analiza potrzeb pozwala zwiększyć współczynnik CLV - wartość klienta w czasie.

 

 


 


Nasze metody

pwc

Badanie kontekstowe

Pozwoli zdefiniować kontekst użycia przez wgląd w zachowanie użytkownika w jego "naturalnym środowisku". Pozwoli również poznać opinię użytkowników o istniejących usługach/produktach.

Analiza konkurencji

Poznanie konkurencji pozwoli na znalezienie obszarów do budowania przewagi rynkowej oraz uniknięcie ich błędów.
 

Sortowanie kart

Badania eksploatacyjne jak card sorting czy tree sorting pozwolą lepiej poznać modele mentalne i słownik użytkowników.
 

CSAT, NPS

Wczesne mointorowanie satysfakcji klientów pozwoli budować zaufanie wobec marki.

 

Prawie połowa konsumentów jest gotowa zapłacić więcej za większą wygodę procesu zakupowego

Wielu klientów nie dostrzega żadnych przeszków w otrzymywaniu nieco większego rachunku, jeśli spotka się z miłymi i przyjaznymi doświadczeniami w trakcie kontaktu z produktem


 

 

Wnioski

Analiza sprowadza się do
budowania przewagi rynkowej
wynikającej z wyjątkowych
doświadczeń użytkownika

w obcowaniu z marką, produktem
czy usługą

 

pwc


 

Widzimy cały proces

Na sukces produktu cyfrowego składa się wiele zmiennych, które definiowane są na różnych etapach jego powstawania. Korzystamy z naszego doświadczenia, aby połączyć je w jedną całość:


 

Skontaktuj się z nami

Mariusz  Śpiewak

Mariusz Śpiewak

Partner zarządzający, Doradztwo biznesowe (Consulting), PwC Polska

Jakub Borowiec

Jakub Borowiec

Partner, PwC Polska

Tel.: +48 502 184 506

Obserwuj nas