Według badań rynkowych przedsiębiorcy świadomi znaczenia User Experience osiągają lepsze wyniki finansowe niż konkurenci.
Dobry design skutecznie łączy potrzeby użytkowników z technologią, wykonalnością i rentownością.
Większość użytkowników ceniących markę/produkt jest w stanie przejść do konkurencji już po kilku złych doświadczeniach.
Użytkownicy, którzy rezygnują z korzystania
z produktu po kilku złych doświadczeniach
Nie znajduj klientów dla produktu. Stwórz produkt, którego potrzebują Twoi klienci.
Na całym świecie niski poziom zadowolenia klienta kosztuje biznes miliardy dolarów rocznie. Analiza potrzeb pozwala zwiększyć współczynnik CLV - wartość klienta w czasie.
Pozwoli zdefiniować kontekst użycia przez wgląd w zachowanie użytkownika w jego "naturalnym środowisku". Pozwoli również poznać opinię użytkowników o istniejących usługach/produktach.
Poznanie konkurencji pozwoli na znalezienie obszarów do budowania przewagi rynkowej oraz uniknięcie ich błędów.
Badania eksploatacyjne jak card sorting czy tree sorting pozwolą lepiej poznać modele mentalne i słownik użytkowników.
Wczesne mointorowanie satysfakcji klientów pozwoli budować zaufanie wobec marki.