PwC Retail Platform zawiera tworzone przez ekspertów PwC Polska unikalne treści dotyczące szeroko rozumianej transformacji biznesu w kontekście najnowszych trendów rynkowych oraz zmieniającego się otoczenia.

Dostrzegając potrzebę podejścia kompleksowego do zagadnień biznesowych materiały ukazują dane zagadnienie z trzech różnych perspektyw: konsumenta, organizacji i operacji oraz regulacji. Celem naszej platformy jest dostarczenie osobom z rynku FMCG i handlu detalicznego porcji wartościowych informacji pomocnych w codziennej pracy.

Playback of this video is not currently available

26:41

QR kody zamiast gazetek? Czyli jak sieć Biedronka wdraża założenia ESG.

Czy Polacy zwracają coraz większą uwagę na “zielone” produkty? O tym opowie Agnieszka Koc.

Przejdź na stronę odcinka

 

Playback of this video is not currently available

10:56

“Krótki łańcuch dostaw to nasz priorytet” - czyli o ESG w Kaufland Polska.

Co jest bardziej istotne dla przeciętnego polskiego klienta - jakość czy cena produktu? Posłuchaj członkini zarządu Kaufland Polska.

Przejdź na stronę odcinka

 

Playback of this video is not currently available

26:04

Czy zamienniki mięsa mają potencjał w Polsce?

Czy tradycyjne lady mięsne znikną ze sklepów? Dowiedz się z wywiadu z Tomaszem Parzybutem.

Przejdź na stronę odcinka

 

Playback of this video is not currently available

22:02

Czy trend wegetariański jest stricte miejski? Czyli o czym pamiętać prowadząc biznes żywnościowy

Marki własne czy mainstreamowe? Zastanówmy się, jakie są preferencje Polaków.

Przejdź na stronę odcinka

 

Playback of this video is not currently available

8:35

Automatyczne sekretarki vs czaty GPT. Wywiad z Założycielką YOSH.AI

Jakie procesy w firmie warto automatyzować? Czy czatbot głosowy wpływa na poziom satysfakcji klienta?

Przejdź na stronę odcinka

Playback of this video is not currently available

22:01

3 kluczowe czynniki sukcesu biznesu e-commerce. Wywiad z dyrektorem zarządzającym e-commerce Neonet

Jak być nieustannie krok przed konkurencją? Dowiedz się więcej o zmieniających się potrzebach dzisiejszych klientów.

Przejdź na stronę odcinka

Playback of this video is not currently available

17:35

Jaki alkohol najczęściej spożywają Polacy?

Marek Sypek z ZP PPS opowiada o boomie na prosecco oraz zmieniającej się kulturze konsumpcji alkoholu w Polsce.

Przejdź na stronę odcinka

 

Playback of this video is not currently available

12:30

Jak zrobić markę z jabłek? I jak zrobili to Bracia Sadownicy?

Aleksandra Głuchowska Bracia Sadownicy opowiada o fundamentach funkcjonowania Braci Sadowników.

Przejdź na stronę odcinka

Skontaktuj się z nami

Krzysztof Badowski

Krzysztof Badowski

Partner, Strategy &, PwC Polska

Tel.: +48 608 333 277

Agnieszka Ostaszewska

Agnieszka Ostaszewska

Partner, Assurance Leader, PwC Polska

Tel.: +48 502 184 348

Mieczysław Gonta

Mieczysław Gonta

Partner, PwC Polska

Tel.: +48 502 184 907

Michał Gójski

Michał Gójski

Partner, Deals, PwC Polska

Tel.: +48 502 184 884

Obserwuj nas