PwC Retail Platform zawiera tworzone przez ekspertów PwC Polska unikalne treści dotyczące szeroko rozumianej transformacji biznesu w kontekście najnowszych trendów rynkowych oraz zmieniającego się otoczenia.
Dostrzegając potrzebę podejścia kompleksowego do zagadnień biznesowych materiały ukazują dane zagadnienie z trzech różnych perspektyw: konsumenta, organizacji i operacji oraz regulacji. Celem naszej platformy jest dostarczenie osobom z rynku FMCG i handlu detalicznego porcji wartościowych informacji pomocnych w codziennej pracy.
Czy Polacy zwracają coraz większą uwagę na “zielone” produkty? O tym opowie Agnieszka Koc.
Co jest bardziej istotne dla przeciętnego polskiego klienta - jakość czy cena produktu? Posłuchaj członkini zarządu Kaufland Polska.
Czy tradycyjne lady mięsne znikną ze sklepów? Dowiedz się z wywiadu z Tomaszem Parzybutem.
Marki własne czy mainstreamowe? Zastanówmy się, jakie są preferencje Polaków.
Jakie procesy w firmie warto automatyzować? Czy czatbot głosowy wpływa na poziom satysfakcji klienta?
Jak być nieustannie krok przed konkurencją? Dowiedz się więcej o zmieniających się potrzebach dzisiejszych klientów.
Marek Sypek z ZP PPS opowiada o boomie na prosecco oraz zmieniającej się kulturze konsumpcji alkoholu w Polsce.
Aleksandra Głuchowska Bracia Sadownicy opowiada o fundamentach funkcjonowania Braci Sadowników.