Strategie innowacji

Strategia innowacji przyśpiesza rozwój nowych produktów oraz zwiększa rentowność procesów B+R

Innowacje to zjawisko z definicji dość nieprzewidywalne. Jego uporządkowanie może być dużym wyzwaniem zarówno dla tych większych, jak i mniejszych firm. Nie można go zamknąć w żaden uniwersalny proces. Przekornie, innowacje często powstają przypadkiem, z chaosu, budząc zupełne zaskoczenie. Najlepiej, gdyby zaskakiwały one klientów i konkurencję, ale niekoniecznie samych twórców.

Porzebujesz naszej pomocy?

Wyślij zapytanie ofertowe

 

35% CEO uważa, że innowacje będą stanowić najważniejszy czynnik wzrostu ich biznesu

Zaplanuj oraz nadaj strukturę procesowi innowacji i B+R

Strategie innowacji i narzędzia

Strategia innowacji i B+R będzie spójna z priorytetami i celami firmy, jeśli zostanie odpowiednio zaprojektowana oraz wdrożona za pomocą zaawansowanych narzędzi. Dzięki takiemu podejściu zwiększysz efektywność funkcji innowacji i B+R w Twojej firmie oraz będziesz na bieżąco sprawdzać realizację strategicznych celów procesu innowacji.

Funkcje i procesy B+R

Struktury oraz procesy B+R, zaprojektowane we właściwy sposób, zwiększają swoją rentowność. Dopasuj struktury organizacyjne Twojej firmy do poziomu dojrzałości produktów i wymogów zarządzania B+R. Sprawdź potencjał i oceń efekty poszczególnych projektów. Skutecznie zarządzaj wynikami projektów B+R.

Zarządzanie innowacjami i portfelem projektów

Sprawny model biznesowy przyśpiesza rozwój nowych produktów. Dedykowane narzędzia pomogą Ci skutecznie zarządzać portfelem projektów innowacyjnych i B+R. Z kolei udoskonalona kultura organizacyjna oraz przemyślane zarządzanie komunikacją będą wspierać procesy innowacyjne.

Skontaktuj się z nami

Piotr Rudzki

Partner, PwC Polska

Tel.: +48 608 500 974

Michał Przybylski

Starszy menedżer, PwC Polska

Tel.: +48 519 50 4828

Obserwuj nas