Transformacja biznesu

Budowanie pewności w zmiennych czasach

Żyjemy w zmiennej, niepewnej i złożonej rzeczywistości. Wymaga ona stałej obserwacji i wsłuchiwania się w sygnały zmian, które wpływają na zachowania naszych pracowników, partnerów biznesowych i konsumentów. W tak dynamicznym otoczeniu kluczem do sukcesu jest elastyczność i umiejętność zwinnego dostosowywania się.

Aby to osiągnąć musisz działać w oparciu o realną wiedzę, a nie domysły. Kluczowe jest więc zbieranie i właściwe analizowanie danych. Świadome działania biznesowe oparte na wyciągniętych wnioskach pozwolą Twojej firmie osiągać przewagę konkurencyjną bez względu na zmieniające się otoczenie.

Playback of this video is not currently available

Skoncentruj swoje działania na trzech kluczowych obszarach, aby przygotować organizację do zwinnego i pewnego działania w przyszłości. Sprawdź co kryje się pod każdym z nich:

Aktywizacja konsumenta Wzmocnienie kanałów cyfrowych Efektywność operacyjna

Transformacja biznesu opiera się na danych i technologii, które wspierają gotowość organizacji do działania w zmienionych warunkach. Jednak nie zakończy się ona sukcesem bez dokonania zmiany w kulturze organizacyjnej, a także odpowiedniego zaadresowania różnego rodzaju ryzyk.

Polityka cenowa i promocyjna Lojalność / retencja / aktywacja Półka sklepowa - strategie produktowe Marketing automation Marketing cyfrowy Aktywizacja konsumenta Ścieżka klienta (Customer Journey) i analityka jego potrzeb Narzędzia i aplikacje usprawniające sprzedaż i obsługę klienta Centralizacja / integracja łańcucha dostaw
E-commerce (UX, CX) Centralizacja / integracja łańcucha dostaw Marketing automation Marketing cyfrowy Wzmocnienie kanałów cyfrowych Alternatywne opcje zakupów Narzędzia i aplikacje usprawniające sprzedaż i obsługę klienta Obsługa logistyczna w kanałach cyfrowych
Optymalizacja sprzedaży Definicja i mapa idealnych lokalizacji placówek Strategia ekspansji sieci Obsługa logistyczna w kanałach cyfrowych Modelowanie łańcuchów dostaw Outsourcing procesów i technologii oraz utrzymanie i zarządzanie (managed services) Analizy danych / dashboardy Process Intelligence Efektywność operacyjna Wsparcie narzędziowe: wyceny produktów i usług, narzędzia do modelowania finansowego Optymalizacja procesów podatkowych i finansowych Systemy ERP Cyfrowy compliance

Dowiedz się jak budować pewność w zmiennych czasach:

Skontaktuj się z nami

Mariusz  Dziurdzia

Mariusz Dziurdzia

Partner zarządzający, Lider Clients & Markets, PwC Polska

Tel.: +48 502 184 117

Przemysław Paprotny

Przemysław Paprotny

Partner, PwC Polska

Tel.: +48 502 184 766

Ewelina Niewińska

Ewelina Niewińska

Dyrektorka Działu Marketingu, Komunikacji i Rozwoju Biznesu, PwC Polska

Tel.: +48 519 506 521

Obserwuj nas