{{item.title}}
{{item.text}}
{{item.title}}
{{item.text}}
Strategia marki | Lojalność | Customer experience
Rynek, który znaliśmy dotychczas nie istnieje. Jesteśmy świadkami kluczowej zmiany – przesunięcia punktu ciężkości i przejścia z orientacji na produkt do orientacji na klienta.
Zainteresowania i potrzeby Twojego konsumenta zmieniają się nieustannie. Aby rozwijać swój biznes musisz spojrzeć na świat jego oczami i zrozumieć czego potrzebuje.
Na naszej stronie znajdziesz przykłady rozwiązań, które pomogą Ci:
• Zbudować organizację zorientowaną na klienta
• Stworzyć skuteczną i spersonalizowaną komunikację
• Skutecznie zarządzać danymi i analityką
• Zaprojektować pożądane doświadczenie klienta
• Pozyskać zaufanie klienta
• Zasłużyć na jego lojalność
• Skutecznie zarządzać danymi i analityką
Projektowanie produktów i usług wokół potrzeb konkretnych segmentów klientów nie czyni Twojej firmy klientocentryczną. To tylko czubek góry lodowej. To co kryje się pod powierzchnią jest równie istotne. Orientacja na klienta zaczyna się wewnątrz Twojej organizacji.
Zbuduj klientocentryczną organizację
Postawienie potrzeb Twojego klienta w centrum uwagi pracowników, dostosowanie struktury organizacji do podejścia klientocentrycznego, poszanowanie prywatności Twoich klientów i zachowanie bezpieczeństwa to fundamenty, na których należy budować biznes wokół ich potrzeb. Tylko taki sposób działania pozwoli na pozyskanie ich zaufania.
Zdobądź zaufanie i lojalność klienta
Zaufanie i lojalność klientów to największe uznanie dla Twojej firmy. Lojalności nie buduje się jednak ad hoc. To strategiczne podejście i wypadkowa wielu działań. Od skutecznej, spersonalizowanej komunikacji, przez pożądane doświadczenia klientów, po odpowiednie zarządzanie danymi i analityką.
Wyłącznie takie, kompleksowe podejście gwarantuje rozwój biznesu wokół potrzeb Twoich klientów.
Rozwój biznesu wokół potrzeb Twoich klientów wymaga uwzględnienia każdego aspektu Twojego oddziaływania na nich. Od percepcji marki, przez doświadczenie w kontakcie z Twoją firmą, po zaufanie w obszarze prywatności i wpływ kultury organizacyjnej firmy na klientów.
Pożądane doświadczenie klienta możesz osiągnąć tylko jeśli postawisz się na jego miejscu. Budowanie prototypów rozwiązań, a następnie testowanie ich działania i skuteczności na konkretnych grupach konsumentów pozwolą Ci doświadczyć i poczuć opracowywany produkt czy usługę. Wykorzystaj technologię, dostępne narzędzia oraz różne techniki pracy. Działaj nieszablonowo.
Kluczem do sukcesu w biznesie skoncentrowanym na kliencie jest poznanie i zrozumienie jego potrzeb. Osiągniesz to dzięki analizie rzeczywistych danych. Na bieżąco monitoruj zachowania i cykl życia Twoich konsumentów. Wyciągaj wnioski na temat ich potrzeb oraz preferencji. Zbieraj dane dotyczące obecnych i potencjalnych klientów i korzystaj z nich w codziennym biznesie. Buduj rozwiązania w oparciu o realną wiedzę na temat Twojego klienta, a nie domysły.
* pola obowiązkowe
Poprzez kliknięcie przycisku “Zapisz się” wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, w szczególności newsletterów, od PwC. Każda komunikacja jaką do Ciebie skierujemy będzie zawierała opcję wycofania subskrypcji. Zgodę możesz również wycofać w każdym czasie poprzez wysłanie wiadomości na adres pl_privacy@pwc.com.
Administratorem Twoich danych osobowych jest PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. lub inna spółka z sieci PwC, w imieniu której wysyłany jest newsletter (lista spółek znajduje się tutaj), z siedzibą w Warszawie (00-633) przy ul. Polnej 11. Dane osobowe przetwarzane będą w celu wysyłania informacji handlowych, w szczególności newslettera. Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.