{{item.title}}
{{item.text}}
{{item.title}}
{{item.text}}
Społeczna odpowiedzialność biznesu oraz wysokie standardy etyczne obowiązują w świecie zielonym. Firmy są otwarte na współpracę, ponoszą odpowiedzialność za rozwój zawodowy swoich pracowników, wspierają społeczności lokalne.
Przedsiębiorstwa są świadome wpływu, jaki działalność gospodarcza wywiera na obszary pozafinansowe: kładą ogromny nacisk na etykę, ochronę środowiska i praw człowieka, promowanie różnorodności. Wymuszają to na nich przede wszystkim opinia publiczna, znikające surowce naturalne i zaostrzające się regulacje międzynarodowe.
Zaufanie staje się głównym środkiem płatniczym, na którym opiera się działalność biznesowa i zatrudnianie. W swoich strategiach biznesowych firmy muszą uwzględniać cele społeczne.
Automatyzacja i technologia pomagają chronić ograniczone zasoby oraz minimalizują szkodliwy wpływ na środowisko naturalne. Aby zminimalizować ilość podróży służbowych, firmy inwestują w rozwój technologii komunikacyjnych.
Technologia w świecie zielonym pozwala na realizację celów etycznych i środowiskowych. Co prawda pozostaje otwartym pytanie o miejsce człowieka w zautomatyzowanym świecie.