Ewolucja czy rewolucja w marketingu?

13/03/18

Start adding items to your reading lists:
or
Save this item to:
This item has been saved to your reading list.

Wraz z wysłaniem pierwszego e-maila zaczęły kształtować się nowe możliwości działań marketingowych. Internet zrewolucjonizował nie tylko to, w jaki sposób ludzie komunikują się między sobą, ale też to, jak marki komunikują się ze swoimi klientami.

Od tworzenia reklam dla demograficznie szeroko określonych grup docelowych, poprzez precyzyjniejsze targetowanie behawioralne dopasowanych treści, aż po możliwość wysyłania spersonalizowanych komunikatów, które można emitować w konkretnym momencie decyzyjnym konsumenta. Pozwala na to coraz szybciej rozwijająca się technologia, zaś zadaniem nowoczesnego marketingu jest stworzenie strategii odpowiadającej na wszystkie związane z tym wyzwania. Trzy, często przenikające i uzupełniające się fale cyfrowe to odzwierciedlenie szeregu innowacji i idącej za nimi transformacji wynikającej ze zmiany konsumpcji mediów i zachowań konsumentów.

Skontaktuj się z nami

Szymon Chodkowski
Dyrektor, CMO Advisory, PwC Polska
Tel.: +48 572 729 519
Email

Obserwuj nas