13/03/18
Od tworzenia reklam dla demograficznie szeroko określonych grup docelowych, poprzez precyzyjniejsze targetowanie behawioralne dopasowanych treści, aż po możliwość wysyłania spersonalizowanych komunikatów, które można emitować w konkretnym momencie decyzyjnym konsumenta. Pozwala na to coraz szybciej rozwijająca się technologia, zaś zadaniem nowoczesnego marketingu jest stworzenie strategii odpowiadającej na wszystkie związane z tym wyzwania. Trzy, często przenikające i uzupełniające się fale cyfrowe to odzwierciedlenie szeregu innowacji i idącej za nimi transformacji wynikającej ze zmiany konsumpcji mediów i zachowań konsumentów.
Pomagamy firmom napędzać stabilny wzrost przez strategiczny, odpowiedzialny i odważny marketing.
Wspieramy we wdrażaniu ☛ Customer Experience za pomocą nowoczesnych technologii 👍 Dowiedz się więcej
PwC Polska: nasze działania opieramy na nowoczesnych technologiach w zakresie marketing automation - Salesforce, SAP Hybris i Oracle. Wspieramy marketerów od...
© 2015 - 2025 PwC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Nazwa PwC odnosi się do firm wchodzących w skład sieci PwC, z których każda stanowi odrębny podmiot prawny. Więcej informacji na stronie www.pwc.com/structure.